Prachazka Holešovicami

HOLEŠOVICE:

Byla to velmi zajímavá, ale trochu únavná procházka průmyslovou čtvrtí Praha - Holyšovice. Brzy ráno se celá skupina sešla poblíž nejstylovější kavárny, jakou jsem za poslední dobu viděla. Byla postavena ze tří nákladních kontejnerů, což je hodně ve stylu Holeshovic.

     A pak následovala dlouhá procházka po různých, stejně zajímavých místech. Pro každou budovu, kterou jsme navštívili, jeden z členů naší skupiny vytvořil malou zprávu. (bohužel jsem si spletla svou budovu s jinou, takže moje informace nebyly relevantní*-*)
Z celé této procházky jsem si odnesla spoustu zajímavých nápadů pro budoucí projekty a inspirovala jsem se k vytvoření a přeměně něčeho starého v něco nového.









Komentáře

  1. Ahoj Soffia, koláž z fotek vypadá fajn, zkus to příště udělat trochu větší a přidat nějaký komentář )! díky J.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky